9 Ekim 2014 Perşembe

Mimlendim... #BookChallengeTag




Sevgili Manolya’dan beni #bookchallenge etiketi ile mimlemiş.. Bakalım benim cevaplarım nasıl olacak J
 
1.      İlk Hayranlığım: İlk hayranlığımın tüm dünyada hayranlık uyandıran bir kitaba olduğunu düşünüyorum. Elbette ki Küçük Prens. Ancak bu kitabı yılları içinde tekrar tekrar okudukça içindeki alt metinleri daha iyi anladığımı da itiraf etmeliyim. Bazen aynı kitabı yıllar sonra tekrar okumak gerektiğine inananlardanım.
 

2.       Favori serim
Ara verdiğim okuma alışkanlığıma geri dönmemi sağladığı için Alacakaranlık serisi diyeceğim.
 
 
3.       Favori Kitabım
Bir söz vardır bilirsiniz, bir okuyucuya favori kitabını sormak bir anneye hangi çocuğunu daha çok seviyorsun diye sormak gibidir diye… o yüzden en zorlandığım soru bu sanırım… Genellemeden son dönemde en keyif aldığımdan bahsedeyim o zaman. Emrah Serbes; Erken Kaybedenler.
 
 
4.       Favori Erkek Karakterim
 
Yine son dönemlerden bir karakter, beni güldüren eğlendiren hazırcevap bi karakter; Alper Kamu.
 
 
5.     Favori Kadın Karakterim
Louise May Alcott’un Küçük Kadınlar romanındaki Jo favori karakterim diyebilirim.
6.   Favori Okuma Saatim
Ofisinde kitap okuyabilen şanslı insanlardan birisiyim. Günün her saati benim için okuma saati olabilir, yeter ki fırsatım olsun J
Sorularımı tamamladığıma göre ben de birilerini mimleyebilirim artık…
Eğer cevaplamadılarsa
Kitapçı Kedisi, Kitap Kurdu Serpil ve StyloPunk’ın cevaplarını merak etmekteyim….
 

1 yorum:

  1. Favori serim olarak ben de alacakaranlık serisini yazıp yazmamakta kararsız kalmıştım o dönemde hangimizin favorisi değildi ki zaten =)

    YanıtlaSil