27 Mayıs 2013 Pazartesi

Kediler Güzel Uyanır - Yekta Kopan


Normalde roman okumayı daha çok seviyorum ve tercih ederim ama bu kitaptaki kısa ama nitelikli öyküleri çok beğendim. Özellikle yazarın sevdiği kadınlarla ve kitaplarla olan konuşmalarını çok sevdim. Hoş vakit geçirmek ve çok sade bir dille yazılmış duyguları okumak isterseniz tavsiye ederim.
Altını çizdiklerim;
“Ben gidiyorum artık. Veda ediyorum. Çünkü benden uykularımı aldığın günden beri, başkalarının rüyalarını görüyorum.” S- 36
“Bir kitap, içindekileri unuttuğunuz zaman küsmez size. İnsanlar öyle midir ya!” S- 108
“İnsan en kolay kendinden utanıyor. O yüzden sevmem aynaları.” S- 110
Arka kapaktan;
Beklenmedik bir anda, bir kitapla yaşadığın şaşırtıcı buluşma. Kütüphanede, rafta, çalışma masasında öylece durmakta, seni beklediğini bilmeden; zaten sen de farkında değilsin yaşanacakların. Karşılaşıyorsunuz. O senden daha cesur sınırları yok. Sonrası kendiliğinden geliyor. Mutlusunuz. Hepsi bu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder